Na czym polega skuteczność kolportażu i jak zachęcić ludzi do oferty?

 

hostessy na targi warszawa

 

Skuteczność dystrybucji materiałów reklamowych wiąże się z wieloma istotnymi kwestiami. W pierwszej kolejności należy zastanowić, jaki efekt chcemy osiągnąć. Czy zależy nam na samej reklamie czy mamy w planie dotrzeć do konkretnej grupy docelowej, co w przyszłości zaowocuje zyskami? Kolejną sprawą jest zaprojektowanie wyglądu ulotki - jej rozmiaru, wagi, contentu, czyli treści. Od tego przecież zależy, czy czytelnicy będą w ogóle zainteresowani zapoznaniem się z ofertą. Następnie warto jest znaleźć odpowiednią drukarnię, która zajmie się wydrukowaniem materiałów. Teraz, kiedy jesteśmy w posiadaniu ulotek, warto przemyśleć, w jakich miejscach - miastach czy dzielnicach, chcemy wydawać ulotki. Jeśli zależy nam na specjalnej grupie odbiorców, musimy do nich właśnie dostosować czas kolportażu oraz lokalizacje. Ostatnim etapem powinno być zatrudnienie hostess do roznoszenia ulotek. To one będą reprezentować naszą firmę, dlatego ważne jest, by spełniały wymagania: były aktywne, charakteryzowały się miłą aparycją i informowały o ofercie. Aby jednak zaoszczędzić swój czas i pieniądze, należy znaleźć profesjonalną agencję reklamową, która zajmie się całą procedurą!