W jaki sposób lokalizacja akcji promocyjnej wpływa na jakość dystrybucji ulotek?

kolportaż

 

Na pierwszy rzut oka wydawać by się mogło, że dystrybucja ulotek jest banalnie prosta. Wystarczy wydrukować materiały i je rozdać... Jednak sprawa jest nieco bardziej skomplikowana. Przede wszystkim warto zastanowić się nad lokalizacją wydawania broszur. Dlaczego jest tak ważna? Właśnie dlatego, że to ona przede wszystkim wpływa na jakość usługi. Chodzi przecież o to, by wydawanie ulotek było skuteczne - a jak miałoby być efektywne, jeśli dystrybucja obejmowałaby drugi kraniec miasta czy dzielnicy? Ważne jest, by kolportaż odbywał się w okolicy przedsiębiorstwa, które zleca zadanie. Wiadomo nie od dziś, że do pewnych rzeczy niezbędni są profesjonaliści. Ich funkcję idealnie spełni agencja reklamowa, która szczyci się tego typu zleceniami na co dzień. Specjaliści sprawią, że kolportaż nie tylko odbędzie się zgodnie z planem, lecz także przyczyni się do wzrostu sprzedaży usług, a także dobrego, pozytywnego PR - u naszej firmy. Jak widać, wygląd ulotek jest ważny, ale terytorium akcji ważniejsze!